voor wie?

Inspecties op afstand

Zie tijdens een telefoongesprek direct de oorzaak van een probleem of storing via de camera van de klant. Beoordeel wat er nodig is om het probleem te verhelpen. Los problemen in één keer op en voorkom onnodige terugkerende meldingen.

Direct inzicht in het probleem Gerichter inzet van personeel Tijd- en kostenbesparend
WeSeeDo Gesprek met man achter laptop beeldbellen

De voordelen van WeSeeDo Direct:  

Eenvoudig in gebruik: Geen downloads of installaties nodig, zowel niet klant als medewerker.

Tijdbesparend: Vermindert reiskosten en -tijd, waardoor medewerkers meer tijd hebben voor andere taken.

Efficiënter werken: Optimale inzet van medewerkers, snelle probleemoplossing en verlaging van de afhandelingstijd.

Verbeterde klanttevredenheid: Klanten voelen zich gehoord door de persoonlijke en betrokken ondersteuning, wat leidt tot een hogere First Call Resolution en NPS-score.

Maximale veiligheid en privacy: Voldoet aan alle privacy- en security audits.

WeSeeDo Direct wordt ingezet bij:

Klantenservice: Directe hulp bij technische problemen.

Woningcorporaties: Lekkages, huisschimmels en oplevering van huurwoningen.

Nutsbedrijven: Technische ondersteuning bij internet, tv en bellen.

Onderhoudsbedrijven/storingsdiensten: Inspecties en reparaties.

Maximale veiligheid en privacy: Voldoet aan alle privacy- en security audits.

WeSeeDo Direct: Direct meekijken met klant tijdens telefoongesprek