Kunnen we je helpen? Ga naar onze kennisbank
voor wie?
Zie tijdens een telefoongesprek direct de oorzaak van een probleem of storing via de camera van de klant. Beoordeel wat er nodig is om het probleem te verhelpen. Los problemen in één keer op en voorkom onnodige terugkerende meldingen.
Eenvoudig in gebruik: Geen downloads of installaties nodig, zowel niet klant als medewerker.
Tijdbesparend: Vermindert reiskosten en -tijd, waardoor medewerkers meer tijd hebben voor andere taken.
Efficiënter werken: Optimale inzet van medewerkers, snelle probleemoplossing en verlaging van de afhandelingstijd.
Verbeterde klanttevredenheid: Klanten voelen zich gehoord door de persoonlijke en betrokken ondersteuning, wat leidt tot een hogere First Call Resolution en NPS-score.
Maximale veiligheid en privacy: Voldoet aan alle privacy- en security audits.
Klantenservice: Directe hulp bij technische problemen.
Woningcorporaties: Lekkages, huisschimmels en oplevering van huurwoningen.
Nutsbedrijven: Technische ondersteuning bij internet, tv en bellen.
Onderhoudsbedrijven/storingsdiensten: Inspecties en reparaties.
Maximale veiligheid en privacy: Voldoet aan alle privacy- en security audits.