Kunnen we je helpen? Ga naar onze kennisbank
voor wie?
Schakel tijdens het telefoongesprek beeld bij en bekijk gelijk ter plaatse de situatie. Door samen met de klant mee te kijken, beoordeel je direct de urgentie van de hulpvraag en zorg je met WeSeeDo Direct voor een efficiënte afhandeling.
Eenvoudig in gebruik: Geen downloads of installaties nodig, zowel niet klant als medewerker.
Tijdbesparend: Vermindert reiskosten en -tijd, waardoor medewerkers meer tijd hebben voor andere taken.
Efficiënter werken: Optimale inzet van medewerkers, snelle probleemoplossing en verlaging van de afhandelingstijd.
Verbeterde klanttevredenheid: Klanten voelen zich gehoord door de persoonlijke en betrokken ondersteuning, wat leidt tot een hogere First Call Resolution en NPS-score.
Maximale veiligheid en privacy: Voldoet aan alle privacy- en security audits.
Klantenservice: Directe hulp bij problemen en vragen.
Verzekeraars: Snelle schade-afhandeling op afstand.
Overheid: Efficiënte ondersteuning op locatie.
Retail: Online bestelling, retourneringen en productdemonstraties.